جوک جالب و جوک بی ادبی
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
جوک جالب و جوک بی ادبی
چهار شنبه 30 مهر 1393 ساعت 15:1 | بازدید : 607 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم

تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ !

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍی ﺍﺯ سینگلی ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰنم

ﺑﻮﻕ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺫﻭﻕ ﻣﻴﻜﻨﻢ !

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

تصمیمش جرئت می خواهد

طپش ، هیجان ، سقوط آزاد

جرئت داری دوباره امتحان کن !

ازدواج مجدد آقایان

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

مورد داشتیم دختره از رو آگهی همشهری

مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده !

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

به مامانم میگم گشنمه

میگه : عزیزم نون هس ، تخم مرغ هس ، روغنم هس

برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور !

هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم …

 

جوک جالب و جوک بی ادبی

 

چیپسی خواهم خرید

بالنی خواهم ساخت

تا ابد خواهم رفت …

جوک بی ادبی

جوک جالب و جوک بی ادبی

 



برچسب‌ها: جوک بی ادبی ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 1223
:: بازدید سال : 2996
:: بازدید کلی : 55643